Monday 30 December 2013

Kisah set kurus

Salam pembaca..


Alhamdulillah kita telah berada di penghujung tahun 2013.. Semoga semua azam anda tercapai. Kalo blm sila la capai azam tu tahun depan ya..

Baiklah hari ni kita story2 pasal set kurus. Ha ni mesti ramai mak2 yang suka kn. Mana x kebanyakan mak2 mesti mengeluh badan bagai dipam2 selepas kawin plus ada anak ni kn..yang kekal maintain mcm daku (terlebeh sudah perasan) mmg x pening la kn. Tp ada segelintir mak2 yg akan mengalami part2 badan naik bagaikan johan ni mesti akan ckp "pening ar"... so hari ni kita story pasal set kurus shaklee la ye memandangkan aku ni pengedar sah shaklee.

Baiklah, bila sebut pasal set kurus ni mcm2 pandangan kita blh dpt. Paling slalu kita dgr org akan ckp "ala x makan pn blh jadi kurus. Ko jaga pemakanan dgn senaman je"..dan mcm2..terpulang korang nk fikir dan ckp apa sb pilihan atas tangan masing2. Tepuk poket tanya masa dan selera.. betul x betul x?

Ok skrg kita tgk set kurus shaklee la ye...aku rasa korang tgk gambar dgn penerangan yg ada tu je la..kang aku cerita semua nnt korang xde nk pm aku utk bertanya...hahaha..amacam power x tektik marketig aku. Hihihihi....so jom tgk gambar set kurus tu kt bawah ni......yg penting aku nk bgtau kt sini set ni sesuai utk wanita dan lelaki..

Akhir sekali tq very much sb sudi buang masa korang ut
k membaca entry ni ye.. sebarang pertanyaan blh whatsapp/call/sms 0133023903 @ pm kt fb...

No comments:

Post a Comment